Hej Åza, lyckades du avbeställa EasyShave? Jag har prenumererat månag år och det brukar funka via hemsidan (senast feb 2012), som jag NU INTE HITTAR..!!! Försöker skicka svarsmejl, oklart om det funkar... Kom du ur det? eller sitter du med värsta lagret nu? /Roger
Hej Ulrika!! Eftersom det inte existerade någon hemsida som de sa,så blev det några veckors telefon terror... på alla tänkbara tider dagtid.. Ge dej inte,det är det de tjänar på,att man ger upp och betalar snällt :( Håller tummarna,berätta gärna hur det har gott!! MVH.Åza
hej Åza.. jag skulle vilja veta hur du blev av med den där bluff företaget, jag försker nämligen hjälpa mamma eftersom hon inte har någon aning om internet. Min mamma sitter i samma sits som du gjorde ett tags en.. jag försker ringa men funkade inte och maila funkade inte.. men dem fortsetter skicka paket efter paket.. så nu undrar jag hur du har gjort för att det ska sluta?
Hej Maria!! Fortsätt att ringa...ge inte upp,för de är det de tjänar på.. Händer det inget så kanske du kan ta kontakt med konsumentombudsmannen för att få goda råd.Hör gärna av dej om hur det har gått!! Lycka till önskar jag dej & din mamma!!
Hej! Ge inte upp,utan ring,ring och ring.. Det är det de tjänar på,att vara svåra att få tag på så man slutligen struntar i det,betalar snällt och ser glad ut!! =( lycka till!
Hej Nicoleta! Eh..Vad för medlemskap vill du säga upp??? MVH.Åza
Nina
1 november 2010 14:29
Hej! Såg att du var arg på ett företag...känner igen känslan!!Rakhyveln som du fått heter infinity men företaget heter easyshave Du jan ju testa något av nedanstående för att nå dom(www.easyshave.se eller telefon 08-50111289) Mvh Nina
Tack Nina! Detta har jag lagt bakom mej nu..Har inget med företaget att göra då jag slutligen fick sagt upp min sk.premunation Men ser i inläggen på min blogg att det är flera än mej som blivit missnöjda och lurade av företaget tyvärr. Ha det gott!! MVH.Åsa