Åza-the one and only

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Jäkla bluff företag...

Av Åza - 30 mars 2010 04:03

Att Motorsweden.se var ett jävligt oseriöst företag fick jag ju dra lärdom av för några år sedan...Nu har jag gått på nåt igen....   

Denna gången en trevlig kvinnlig telefonförsäljare som säljer rakhyvlar till ett bra pris,jag påpekar att jag kan väl säga upp det när som helst,via telefon eller hemsida...-Jajemän svarar hon....MEN det finns ingen hemsida och jag vet inte hur många gånger jag ringt dem på deras så kallade telefontid...

Det är bara en telefonsvarare som säger att det är många som ringer och man står i kö..........KÖ????

DET EXISTERAR FAN INTE NÅGON KÖ!!!! Så vad gör jag??

Tänker definitivt inte betala paket nr.2 med hyvlar för 170 kr..

NEVER IN MY LIFE!!!  INFINITY heter detta företag!!!! *hata*

Nåväl..Skam den som ger sej...ska väl lösa sej på nåt vis...hoppas jag..


  


 
 
Ingen bild

Nadia

7 april 2010 16:21

Hur löste det sig? Jag sitter i samma situation nu.

 
Ingen bild

ÅZA

10 april 2010 02:04

Hej Nadia!!
Som jag har ringt....Hur mycket som helst..
Och så plötsligt härromdagen så svarade en tjej.
Snacka om att jag blev snopen..Sa upp premunationenen direkt och bad dem att stryka mej och inte ringa mera-Dagen efter ringer en kille från samma företag med ett erbjudande på min mobiltelefon..Gissa om jag blev förbannad!!!
Jag ska nu återsända paketet till Nederländerna..Vad det kostar i porto vet jag ej...Vill aldrig ha med detta företaget att göra mera...
Ge dej inte!!! Ring dem!!!! De ska inte få komma undan så lätt!!!
Lycka till,berätta gärna hur det gått!

 
Angelika

Angelika

21 april 2010 11:17

Jag är i samma situation jag nu.. De ringde och väckte mig imorse och jag lyckades hitta ett telefonnummer till deras kundtjänst nu och ringde.. Hon "skulle se vad hon kunde göra", men jag sa att du får faktiskt lösa det!! Hoppas nu att hon gör det... Är du av med dem helt nu?

http://angelikas.wordpress.com

 
Ingen bild

Nadia

25 april 2010 13:42

Tack så mycket för ditt svar! Då vet jag åtminstone att det finns hopp att få tag i en människa tillslut...

 
Ingen bild

Anställd

29 april 2010 21:01

om du ringer och stannar kvar i kön så kommer du fram till slut. snittkön under 2009 låg på 5.25 minuter så om du jämför med större företag är det inte så farligt, ligger fortf däromkring. det finns en kö även om det bara tutar och vi som jobbar där gör allt för att hålla kötiden nere. och hemsida finns inte men har du provat skicka mail till adressen på fakturan? infinity@westerfield.ch. be om en bekräftelse så får du det! vi som jobabr där är väldigt trevliga och värda ett samtal ska du se om du väntar i kön ;)

 
Ingen bild

jellykid

5 maj 2010 19:18

Helt otroligt att du som anställd försvarar det här otroligt oseriösa företaget! Jag har också fått ett paket och vill gärna höra om det går att få leverans med annat intervall, annars vill jag säga upp abonnemanget. Har ringt som en tok, hittar ingen hemsida och får inget svar på mail. DU MÅSTE SKÄMTA! Inget försvarar detta, hur trevliga ni än är. Konsumenter idag är något mer kräsna med service än att vi skulle nöja oss med det här. Nej, jag vill också VARNA ALLA för att ta emot paket från Infinity.

 
Ingen bild

Åsa

7 maj 2010 13:18

Du som är anställd. Varför hänvisar ni i telefonsvararen till en hemsida som inte finns? Jag har mejlat och bett om respons, men inte fått något svar. Hur ska man göra för att bli av sin prenumenation och att ni slutar ringa???

 
Ingen bild

DeAnna

14 maj 2010 21:04

Hejsan!

Hur kontaktar man de som säljer infinity rakhyvel? Kan ni ge telefonnumret eller mailadress? Har de någon hemsida? Jag har nämligen gått med på att prova dessa rakhyvlar men det har gått 3 veckor och jag har inte fått något ännu.

 
Ingen bild

kund

16 maj 2010 00:53

men idioter... efter ett inlägg från en anställd på företaget ifråga där det står en MAILADRESS utskrivet fortsätter ni att klaga på att det inte finns en HEMSIDA? vet ni hur man använder mail?
/nöjd kund

 
Ingen bild

Sara

19 maj 2010 14:41

Det är hur som helst jäkligt irriterande att de ljuger om hemsida, för det sa tjejen som ringde mig att det fanns.
:-(

 
Ingen bild

Kund med tur

20 maj 2010 09:50

Jag måste säge att jag har haft tur efter jag har läst era inlägg. Jag ringde infinity kom fram direkt väntade i ca 1 min pratade med en mycket trevlig tjej, sa upp min abonemang och tackade för mig. Ge inte upp försätt att ringa de svarar till slut lycka till!

 
Ingen bild

Jenny

20 maj 2010 16:00

Hej! Är det någon vänlig själ här inne som kan ge mig telefonnumret till detta företag som säljer Infinity rakhyvlar?
Mvh: Jenny

 
cecilia

cecilia

24 maj 2010 10:51

Här har ni telefon numret 0850111260

http://ceciliasspace.blogg.se

 
Ingen bild

Tina

28 maj 2010 14:47

Var/är också fast i deras fälla. Ringt dom som tokar senaste dagarna eftersom idag var sista dagen att avbryta abonnemanget inför nästa sändelse. Fick mejla dom nu och klart poientera ut att jag säger upp mitt avtal, det är den 28/5-10 och det var också sista dagen för att säga upp allt. Väldigt besviken som kund, att inte ens komma fram osv. Och vad är det med det hela och anvisa till en hemsida som inte ens existerar? Aja, hoppas iaf jag är av med dom nu, SKA vara det. Annars stämmer jag dom för deras felsteg!

 
Ingen bild

Susanne

31 maj 2010 21:58

Jag sökte och hittade era kommentarer. Ringde upp väntade....fick prata med en mycket trevlig person (dessutom efter telefontid) och förhoppningsvis får jag inge fler paket
:)

 
Ingen bild

En till icke nöjd

1 juni 2010 15:10

Jag har ringt, jag har sökt på internet efter den påstådda hemsidan...
tillslut sökte jag på numret 08-50111260 på google och hittade en sida som använder detta kundtjänst nummer jag vet inte om det funkar än men jag sa upp medlemskapet där, det är däremot en strump hemsida :S
vi får se om det funkar jag kommer att uppdatera här senare, annars finns inget annat att göra än att ringa och ringa och ringa antar jag :(
Dåligt "företag" de borde inte ens kallas företag då dom har samma kundtjänst nummer som andra och inte ens en hemsida....

 
Ingen bild

Kicki

11 juni 2010 15:04

Ringde numret som står på fakturan, väntade kanske i 1,5 minut, kom fram till en jättetrevlig tjej och sade upp prenummerationen. Inga problem! (De säger dock på telefonsvararen i början att man kan besöka hemsidan och att adressen finns på fakturan. Lögn! Finns ingen adress där)

 
Mysan

Mysan

17 juni 2010 15:23

Jag ringde å avbeställde mitt idag... Har bara skjutit på det nämligen... Å kom kanske fram efter nån minut eller två och en rätt trevlig kvinna som svarade... Iof som försökte sälja på mig att jag bara fick dom 2 ggr per år men tackade nej ändå... Kändes lite osäkert iom att dom hänvisar till en hemsida som inte ens existerar...
Så nu får vi hoppas att jag inte får några mera paket än det som är påväg nu...

http://www.nogg.se/janssonsfrestelse

 
Ingen bild

Mane

2 juli 2010 19:01

Vi blev också lurade av dessa äckliga bedragare!

 
Ingen bild

Seriöst...

3 juli 2010 15:23

Ok att hemsida inte finns och att det är svårt att få tag på dom - för vissa - men seriöst, vet ni ens vad en bedragare är?!! Ni får varorna på bestämd tid, ni får en faktura. Hue i allsindar får ni det till att vara bedragare?!! En bedragare håvar in pengar utan att skicka några varor, och försvinner sen utan spår!
Bara en liten tanke...
Dessutom är det sjukt bra rakhyvlar. Jag samlar på mig ett lager fort sen säger jag upp det när jag har tillräckligt.

 
Ingen bild

Daniella

12 juli 2010 11:22

Hej sitter i samma situation, har provat att maila adress i nederländerna men de vet inte vad jag pratar om det är en IT service. Nu ska jag aldrig mer köpa något från telefonförsäljare!
Bedrövliga rakhyvlar dessutom! Umpf!

 
Ingen bild

Mia

2 augusti 2010 10:25

Har blivit uppringd av företaget och blev sgs tvingad på en "gratis rakhyvel" har haft en tidigare och denna var så mycket bättre. Någon rakhyvel kom inte men däremot rakblad. Ringde företaget och pratade med en trevlig tjej som sa åt mig att returnera bladen till Holland. Gjorde detta för en månad sedan, men har nu fått påminnelse om utebliven betalning och får inte tag på någon på kundtjänst har väntat i 14 minuter och 48 sekunder, är urförbannad!

 
Ingen bild

campersson@gmail.com

16 augusti 2010 12:35

Man kan kontakta dem per mail infinity@westerfield.eh
Då kan man bli av med dem.

 
Ingen bild

campersson@gmail.com

16 augusti 2010 12:46

Det blev fel i adressen det skall vara infinity@westerfield.ch

 
marita ekström

marita ekström

24 augusti 2010 15:08

Hej igen
Jag skrev till dej för ett tag sen angående infinity.Tänkte berätta hur det gick.Fick till slut tag på dom,men det var en massa svep själ här och där,men den största frågan var hur dom kunde få tag på mitt tlefonnummer,för det ska ju vara hemligt?Fick till svar att dom får en lista från ett företag,men då har dom gjort ett fel,man får inte lämna ut sådana nummer.Nåja,det var mycket tjafs,men vi kom överens om att dom skulle stryka mej från listan,men jag får betala det dom skickat.Påstår att jag hade tackat ja,men icke,det gick inte att lura mej,jag hade sagt nej tack när dom ringde.Förhoppningsvis har jag blivit av med dom.Ville berätta det.mvh marita

http://www.mitascorner.blogspot.com

Åza

24 augusti 2010 18:33

Tack för ditt svar Marita!
Härligt att höra att det gick vägen tillslut...
Så till er därute..Ge inte upp,de är det de tjänar på!!! =(
MVH.ÅZA

 
Ingen bild

Kartin

25 augusti 2010 13:59

Det var en kille som ringde mig idag och ville ge mig grattis rakhyvel och jag tackade ja. är det nån bindningstid eller så eller kommer det kosta mig nåt nu :O?

Åza

25 augusti 2010 20:16

Det är ju som en premunation som rullar på,du får alltså betala för nästa omgång hyvlar om du inte hinner säga upp dej i tid...
Mvh.Åza

 
Ingen bild

Moa

29 augusti 2010 01:15

Jag fick tyvärr ett samtal från infinty i veckan och blev övertalad att säga ja, vet inte hur dem lyckades för jag lägger alltid på eller säger nej till telefonsäljare... Jag har inte ens fått mina rakhyvlar men ångrade mig så fort jag la på luren, så jag undrar om 08-50111260 fortfarande är ett aktuellt nummer till detta företag, någon som fått ett paket nyligen kanske vet? Och om deras öppettider för att ringa för jag tänkte börja proceduren med att ringa dem redan nu så kanske situationen löser sig i alla fall

tack för svar/ Moa

Åza

31 augusti 2010 08:55

Hej Moa!!
Förfärligt att du har blivit övertalad.. =(
Ta tjuren vid hornen direkt-Tror de fortfarande ska ha det numret!! Har för mej att det är vanlig kontorstid vad det gäller att ringa,men ge inte upp, de är hopplöst dåliga på att svara..så ring,ring och åter ring!! Lycka till!!
Hör gärna av dej om hur det har gått,kan vara intressant för andra som sitter i samma situation att veta.. Ha det gott!! Mvh.Åza

 
Ingen bild

johanna

31 augusti 2010 15:51

hej, jag gick också på fällan igår. brukar aldrig säga ja till teleförsäljare och liksom moa så ångrade jag mig så fort jag lagt på luren, ringde numret nyss, men måste tydligen få hem första paketet innan jag säga upp det... så får väl vänta tills dess.

mvh johanna

Åza

31 augusti 2010 23:05

Skit oxå... =(
Det här jäkla företaget är ett fall för tv-pogrammat Plus...Visst?

 
Ingen bild

Kristina

2 september 2010 18:32

Infinity ringde nyss mig, fattar inte varför jag sa ja! Kände mig påtvingad, jag som aldrig säger ja till sådant. Förstod på en gång att nåt var lurt... fan!
Antar att jag får vänta på faktura och se... vill gärna höra hur det gått för er andra.

// Kristina

 
Ingen bild

Malin

3 september 2010 20:40

Japp..det hände mig med precis. Säger som många föregående: jag tackar alltid nej annars och det kändes lurt när jag pratade med försäljaren..men ändå fick han mig att tacka ja...!!! Panikslagen efteråt, men som tur var hittade jag hit, så nu har jag mailat dem o hävdat min 14 dagars ångerrätt. Hoppas jag får det uppsagt på en gång. Det lär jag väl märka.... Vi får se om jag får nåt svar, annars får jag försöka börja ringa på måndag. Helt otroligt vad man kan gå på, fast man normalt inte är den som går på vad som helst.
Hoppas det löser sig för er alla som också hamnat i skiten!

/Malin

Åza

4 september 2010 22:42

Ajdå Malin.. =(
Välkommen hit igen för att berättaom hur det har gått!! MVH.Åsa

 
Ingen bild

mycket besviken

5 september 2010 22:27

Jag har inte fått gratis prover som de lovade men ändå tänkte polis anmälla fallet och höra med de om det ska verklingen vara så lätt att bedregera folk utan att bli straffad?

 
Ingen bild

MOA

20 september 2010 17:27

hej Åza, jag hörde av mig till dig angående infinty rakhyvlar. Och jag var förbered på att det skulle vara krångligt i all oändlighet. Men jag ringde dem och precis som Johanna så sa tjejen i luren att jag var tvungen att ha kundnumret som kommer med paketet för att säga upp (lite lurigt tycker jag eftersom dem borde ju ha mina uppgifter ändå?) Men jag mejlade företaget på en gång och ungefär 2 veckor senare fick jag en bekräftelse på att jag är borttagen från deras register och att dem inte kommer kontakta mig något mer. Så det löste sig ändå ganska bra.
Jag tackar i alla fall för att jag hitta denna blogg och alla inlägg, det lugnar ens nerver =)
MVH / Moa

Åza

25 september 2010 02:28

Tack för att du kikade tillbaka,och berättade hur det gick =)
Härligt att höra!! Ha det gott!! MVH.ÅZA

 
Mary

Mary

23 september 2010 10:47

Hur bra som helst att du har skrivit upp detta fallet och har fått så många kommentarer! Jag blev uppringd av en kille nyss som först sa att jag inte behöver göra något om jag inte vill ha fler rakyvlar efter den första man får GRATIS, sen när han skulle spela in det muntliga avtalet sa han plötsligt att jag måste kontakta dom om jag inte skulle vilja ha fler, snacka om att försöka lura mig. Jag kollade direkt upp det på internet och hittade era kommentarer som fick mig att ringa upp dom direkt och avbeställa även gratis rakhyveln!! TACKA ALDRIG JA TILL NÅGOT SOM VERKAR VARA FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT; för att då är det förmodligen inte SANT. Jag ska inte ge upp jag vill inte ha något med dom att göra!har inte ens tid för detta.

http://bfqm

Åza

25 september 2010 02:34

Snacka om försäljarteknik.. HM...
Gott att det löste sej och skönt när man kan finna fler som har suttit i samma situation..
MVH.ÅZA

 
Ingen bild

Oksu

24 september 2010 10:11

Jag har nyss ringt dom och pratade med en tjej. Det är många som skrev att det är så svårt att nå dem via telefon för att dom svarar aldrig men jag fick tag på dem första gången. Men hoppas att jag har blivit av med dom!!!

Åza

25 september 2010 02:29

Lucky you :)

 
Ingen bild

siwan

27 september 2010 10:41

googlade företaget och kom hit =) Knepig försäljare : användr du rakhyvlar ? vem undrar sa jag ! eh, f-låt, om jag väckte dig, men du får ett gratis paket. svar: vill inte ha ! Men, du, säger han, stämmer denna adressen ? _:::_ svar: ej intresserad ! Han bad mig då svara JA, om jag använder rakhyvlar ( tänkte då att säger jag JA, så kanske det blir omtolkat till svar JA, om deras erbjudanden ? Så jag sa nej ! maskiner som gäller här :)
enveten stressig tel.säljare, som, vad jag ansåg, verkade ha hörselproblem *S*
lycka till, med frigörelseprocessen från detta, i högsta grad, envetna skumma företag...

 
Ingen bild

Helena H

1 oktober 2010 13:10

Hej! Vill bara tipsa om att ringa precis när de öppnat kundservice på 08-501 11 260, de har öppet 9-12 samt 13-16. Jag ringde kl. 12.59 och fick tala med en trevlig tjej direkt och jag har nu lyckats säga upp mitt abonnemang på Infinity:) MVH Helena

 
Ingen bild

Malin

1 oktober 2010 13:42

Pratade med en trevlig försäljare för några veckor sedan och tackade ja till erbjudandet. När jag väl provat rakhyveln var jag inte så nöjd som jag hoppats. Bestämde mig för att maila företaget på infinity@westerfield.ch fick dock ett felmeddelande tillbaka, det går tydligen inte att maila till den adressen. Nyss satt jag i telefonkö i 30 minuter. Tillslut svarade en telefonist och abonnemanget är nu uppsagt.

 
Ingen bild

Haidi

4 oktober 2010 14:46

Ringe 3 gånger och och fick tag i dom... Tack och lov, med tanke på alla komentarer här... Ska bestäma mig en gång för alla att säga nej till alla telefon försäljare, det är ju mest en massa strul...Nu håller jag tummarna att det verkligen blev avslutat=)

 
Ingen bild

Lotta

4 oktober 2010 15:19

Hej.
Jag har oxå tackat ja till testpaketet.
Ringde idag för att säga upp och efter5 minuter svarade en jättetrevlig tjej. Sa mitt kundnummer och varför jag inte var nöjd och sen var det förhoppningsvis klart med det.

 
Ingen bild

Ann

11 oktober 2010 15:31

Har efter en väldigt lång tid i telefonkö sagt upp mitt abonnemang hos Infinity. Blev mer eller mindre påprackad dessa jävla rakhyvlar för cirka en månad sedan. Fick prata med en tjej nu som återigen försökte locka med ett annat erbjudande. Tackade vänligt med bestämt nej (en sådär 4-5 gånger...)

Lycka till alla ni som kämpar mot detta envetna företag! Tycker det är förjävligt att det inte ens finns någon hemsida, som dom påstår att det gör! Googlade på westerfield.ch, ni kan ju kika själva vad som kommer upp... uselt!

 
Ingen bild

Mimmi

1 november 2010 15:34

Jaghar just pratat med Infinity via tele - tack vare er gav jag inte upp!! Jag ringde ! Och jag vräkte ur mig vad jag tyckte. USELT!! Deras kommentar: vi har aldrig haft problem med hemsida eller mail eller annat... Jotjena!

 
Lisa

Lisa

5 januari 2011 17:07

Jag har precis fått hem första peketet gratis och skulle gå ur och trodde det skulle finnas hemsida, men nä. Läste era kommentarer här och blev lite skraj för jag fick syn på att sista datum för att hoppa över nästa leverans är i morgon. Snacka om kort tid att bestämma sig om man gillar produkten. Jag skickade ett mail och hoppas på det bästa nu! Vill inte ge så mycket pengar för produkter som jag nästan aldrig använder.

http://lisawikstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Jeanette

22 januari 2011 10:28

Bra att veta:
Enligt marknadsföringslagen (MFL) är det inte tillåtet att skicka SMS och MMS till mobiltelefonnummer utan att konsumenten först samtyckt till utskicket.

Läs mer på NIX hemsida:
http://www.nix.nu/sp%c3%a4rra-privata-mobiltelefonnummer.aspx

 
Ingen bild

Ewelina

5 februari 2011 14:13

hej allesammans!
jag blir så ledsen på det här företaget!
jag har betalat fakturor, får betalningspåminnelser, betalar dom, får inkasso krav, betalar dom!
jag börjar snart gråta! har betalat så mycket, men får även bara fler betalningspåminnelser :/

 
Ingen bild

Tommy

17 februari 2011 18:05

Hej
Höll på skratta ihjäl mig till detta företag. Det är rent ett skitbolag.Jag är ju då kille och gick med på denna gratis hyvel och får hem en lady shaver, Va fan, det kan man väll säga redan då de ringer. Men men, nu är det bara att stå i kö...

 
Linda

Linda

25 februari 2011 15:01

Alltså fyfan... Jag har prenumererat på deras rakblad i snart ett år, vilket har fungerat bra men senaste veckorna har jag känt att det räcker och velat säga upp det.
Telefonköat som en galning - upp emot en halvtimme - utan att få svar. Flera dagar i rad. Sitter i telefonkö nu och hoppas verkligen att jag kommer fram... Ska försöka låta bli att ge upp, men telefonräkningen blir ju sinnessjukt dyr av det här.

Har suttit i nio minuter i skrivande stund och antar att det blir fler.
Kommer lägga upp ett inlägg om detta på min blogg också efter att ha läst alla kommentarer om det här - så här kan det fan inte gå till!

http://meandrunk.blogg.se

 
Ingen bild

Alicia

28 mars 2011 13:03

Åh tack för att jag hittade denna sidan. Har varit med i detta skit företaget i 1 års tid nu och ringt deras såkallade "telefonlinje" men adrig kommit fram. Det enda jag kan säga till den "anställda" som skrev är att jag förstår att vi alla behöver en inkomst och därmed jobb, jag dömmer inte dig, men man behöver inte försvara sitt jobb. Du måste ändå veta inom dig att ni inte går ut med rätt information och att ni är svåra att få tag i. Hoppas att du finner ett jobb som är mer tillfredställande både för kunderna och för dig!

Åza

30 mars 2011 23:26

*nickar medhållande* ;)

 
Ingen bild

Anna

6 april 2011 11:22

Hej!
Jag har hittat till en sida där man kan avbeställa rakhyvlarna, den är: www.easyshave.se. Jag har inte provat än om det funkar, men det kan vara värt ett försök =)
Det är konstigt att de hävdar att de har en hemsida, men sen inte vill uppge någon adress...
För övrigt tycker jag att hyvlarna varit helt ok, men ingen mirakelhyvel som försäljaren ville få det att låta som.
Mvh
Anna

Åza

7 april 2011 12:43

Tack för ditt inlägg!! Hoppas att den sidan funkar,hade hjälpt många iså fall :)

 
Ingen bild

Stephan

27 juni 2011 10:15

Hej!! Skulle bara säga att jag väntade i 7 min & 49sec innan de svara någon. Hann då på den tiden läsa allt på denna sida, å undra om jag då skulle få prata med den trevliga tjejen som skulle hjälpa mig. Å mycket riktigt en trevlig tjej svara men tragiskt nog så var deras system nere men hon hade skrivit ner mina uppgifter å skulle säga upp de på engång när systemet var igång..Får hoppas på de då..Ge inte upp..( Hyvlarna var till min sambo ;) )

 
Malin

Malin

18 juli 2011 15:12

Äntligen fick jag tag på någon!!! Nu sa hon att det inte ska komma mer men dem kommer nog inte bli glada över mitt mejl jag skickat tidigare under dagen där jag hotade med att kontakta ett juridiskt ombud! ;) Men nu så...! =)

http://www.mixy.myshowroom.se

 
Ingen bild

Elin

29 augusti 2011 13:26

Hejsan.. jag sitter i telefon kö hos dem nu och jag är uppe i 7 min och ingen som svarat än.. Har försökt få tag på dem i snart 9 månader och inte fått det än.. Börjar bli ganska förbanad på skiten.. trodde det var en svensk firma som skickade ut men ack så fel jag hade....

 
Ingen bild

Kunden

20 september 2011 20:44

Jag har tagit hem start-paket av dom flera gånger och det funkar jätte bra att säga upp det innan sista nejtack datumet (som står på fakturan) via Mail adressen som jämt står på fakturan för respektive produkt. Det är det absolut bästa, och sen ber jag alltid om bekräftelse så vet man att det verkligen är avslutat. :) men tycker det är kanon att få prova på deras produkter!
Visst har det vart lite längre kö ibland, men jag förstår deras förklaring att det är längre kö då alla kunder får hem dom dära prova på paketen samma tidpunk. Så då blir det ju automatiskt lägre väntetid.

 
Ingen bild

Empa

27 september 2011 16:44

Jag vet inte hur många gånger jag ringt, men det verkar enligt er som man ska sitta kvar i luren. det tutar ju bara så man tror ju att de aldrig kommer svara någon. Jag precis som många av er lyckades på något konstigt vis säga ja, jag som aldrig säger ja! Har på något vis fått hem både sockar och rakhyvlar. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Har mailat, föröskt ringt, faxat men får inge svar :S
Jävla telefonförsäljare!!!

 
Ingen bild

Kristina

30 januari 2012 23:50

Jag tycker heller inte att Infinityhyvlar var så speciella och lyckades avboka genom mail till dom.
Nu köper jag mina Venushyvlar på www.bladebox.se och dom räcker mycket längre. Jag tycker det är bra att man kan logga in på sitt konto där och se när paketet kommer. Det har funkat jättebra för mig så jag kan rekommendera det, så är det ett svenskt företag oxå.

 
Ingen bild

Lillen

4 januari 2013 15:08

Läser era kommentarer och är lite frågande hur vissa kategoriserar bedrägeri. Alltså jag har vart kund nu i runt 1,5 år på underkläder. Rätt bra grejjer och jag går aldrig och handlar sånt annars så för mej fungerar det. Har också blivit uppringd för att testa andra saker sås om rakhyvlar. Har testat och visst, någon gång fick jag stå i kö runt 5 min men så illa är det väl inte om man tittar på sköna telias kundtjänst? En halvtimme lätt! Dom är inte perfekta men kanppast lurar dom folk!!

 
Ingen bild

Jenny

2 juni 2013 13:27

Min Mamma blev på packad ett gratis prov trotts att hon sa att hon inte använder rakhyvlar. paketet kom hem och hon gav hyveln till mig. Hon blev upp ringd en vecka efter att hon fått hem hyveln och killen i luren frågade om hon tyckte den var bra, varpå hon sa, jag sa ju att jag inte använder rakhyvlar så jag gav den till min dotter. Han frågade då vad jag tyckte om den och mamma svarade det vet jag inte, varpå killen snäste ett nähä och la på. Det värkar som hon hade tur. Men vill ändå tillägga att hyveln som jag fick var den bästa jag provat. Och efter en månad så är den fortfarande bra. Synd att man inte kan bara beställa ett packe blad på nätet. Skulle aldrig falla mig in att tacka ja till ett abonnemang, hatar sånt oavsett hur bra produkten är.
Hoppas det löser sig för er alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åza - 19 november 2013 18:24


Jag är tillbaka...var över ett år sedan sist....Oj vad tiden går och så otroligt mycket som har hänt... Har egentligen massor att berätta men får ta det vid ett annat tillfälle... Men vet ni vad???? Inte sjutton kunde jag drömma om när jag satt h...

Av Åza - 30 september 2012 22:23


Kikar in...lite stressad men vill ialla fall visa ett litet livstecken från mej. Hösten är här-varken man vill eller inte.... Har egentligen himla massa att berätta om..men jag hinner inte... Tar det när tiden finns.. Ha det toppen! Kraam   ...

Av Åza - 20 augusti 2012 22:39

Jävla skitdag!!!!!

Av Åza - 1 augusti 2012 22:15


Kan inte påstå att jag är någon vidare bloggare längre...Tiden räcker lixom inte till.... Min sista semestervecka,helt okay med tanke på att Cypern väntar på oss i september    Idag skulle Farfar fyllt 84 år,varit på graven med en bukett blommor....

Av Åza - 13 juni 2012 12:08


Om du ville lägga din röst på Beach 2012 och Roxie i en fototävling hos Hööks :) Gå in på länken om du skulle vilja rösta!!      http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/83/888c6125326cd4194b9363a426936e6c7be04d58/          ...

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards